Project Description

BESIX

Client Centricity

16 november 2016

Unleash the power of Common Aspirations
Voor de leiders van BESIX is een internationale bijeenkomst georganiseerd rond het thema Client Centricity. Het programma sluit aan bij het lopende ontwikkelprogramma en heeft als doel tot nieuwe ideeën te komen rondom het thema. Novella organiseert samen met BESIX het volledige congres, waarvan het World Café onderdeel is.

Een bruisende dialoog
De groep bestaat uit diverse leiders en hun klanten uit Nederland, België en Dubai. Professor Marion Debruine, decaan bij Vlerick business school, opent de ochtend op inspirerende wijze. Paul Smit vult het programma aan met humor en nieuwe inzichten over je (onbewuste) brein.

Met de opgedane kennis gaan de deelnemers met elkaar in gesprek om te onderzoeken hoe je tot betere samenwerking kunt komen. Aan de ronde tafels ontstaat een bruisend dialoog. Het wisselen van tafel tijdens het World Café zorgt voor de juiste diversiteit en inspiratie.

Inhoudelijk en praktisch
De middag staat in het teken van concrete ideeën. De BESIX Client Challenge daagt de deelnemers uit om in kleine groepjes te komen tot concrete ideeën. Hierbij wordt gebruik gemaakt van het “Value Proposition Canvas”, een belangrijke tool voor de ontwikkeling van producten en diensten. De essentie bij het Value Proposition Canvas is uitgaan van de wensen van je klant.

Afsluiting
De dag eindigt met presentaties van de groepen en het aanwijzen van een winnaar. Een energieke en interessante dag voor BESIX, die door de deelnemers als zeer waardevol werd ervaren.

Besix is een internationaal opererende Belgische bouwonderneming, die ook in Nederland werkzaam is. De bijeenkomst vindt plaats in de inspirerende Oude Vismijn in Gent.