Project Description

Verint
EMEA Sales Kick-off 2017

9 februari 2017

Vraagstelling opdrachtgever
De driedaagse EMEA Sales Kick-off van Verint in Londen (United Kingdom) staat in het teken van Customers First. Verint vraagt ons op dag 2 een internationaal World Café te organiseren. Het doel: de gasten ideeën en ervaringen laten delen om nog meer waarde voor de klant toe te voegen.

Uitvoering
De World Café – sessie start met een inspirerend verhaal van Paul Smit over de laatste inzichten vanuit neurowetenschap. Op welke wijze kan je krachtige onbewuste brein je helpen om er nog meer voor je klanten te zijn?

Paul geeft de nodige aansprekende voorbeelden en sluit zijn keynote speech verrassend af met een energiek optreden met zang en gitaar.

Waardevolle aanvulling
In drie dynamische rondes World Café ontwikkelen de deelnemers in wisselende samenstelling concepten om klanten nog beter te kunnen bedienen. Het World Café blijkt een prachtige aanvulling op het programma van deze driedaagse.

The World Café en Novella bewijzen zich met deze bijdrage zowel internationaal als in de Engelse taal.